Нэгж хичээлийн хөтөлбөр

Нэгж хичээлийн хөтөлбөр

Нэгж хичээлийн сэдэв: Компьютерийн сүлжээ
20....хичээлийн жилийн ...-р улирлын сургалтын хөтөлбөр

Хамрах хүрээ: 11-р анги

Хэрэгцээ: Мэдээллийн эрин үед компьютер , нийгмийн сүлжээг ашиглаж хэрэглэж сурах

Судлах цаг: 5 цаг

Зорилго: Компьютерийн сүлжээний талаарх ерөнхий мэдлэг чадварыг эзэмшүүлэхэд оршино

Зорилт:
-Сүлжээний аюулгүй байдлыг хангах талаарх мэдлэгийг эзэмшүүлэх
-Сүлжээний техник хангамжид шаардлагатай багаж хэрэгсэлийг таньж ашиглаж сурах,
-Сүлжээний компьютерүүдийг бусад компьютерүүдтэй нь холбох ,сүлжээний үйлдлийн систем, сүлжээний протокол зэргийг ойлгох
-
Агуулга:
  1. Компьютерийн сүлжээ
  2. Сүлжээний техник хангамж
  3. Сүлжээний программ хангамж/IP хаяг , Demon хаягын тухай/

Судлах агуулгын залгамж холбоо:

Өмнө судалсан
Цаашид суралцах агуулга
-Компьютерийн сүлжээ
-Дотоод сүлжээнээс хавтсанд хандах/10-анги/
12-р ангид компьютер  сүлжээ , интернет

Хүлээгдэж буй үр дүн:

Мэдлэг
Чадвар
Хэрэглээ
Компьютер, түүний сүлжээ ажиллах зарчим, ашиглах зааврыг мэддэг. Сүлжээний ангилал холбоог мэддэг.
Компьютерийг зөв зохистой бие даан ажиллаж чаддаг . Сүлжээ ашиглаж чаддаг
Компьютерийг сүлжээнд холбох , багаж хэрэгсэлийг таньж мэддэг болох


Арга зүй:

Судлах цаг
Ээлжит хичээлийн сэдэв
Эзэмших чадвар
1
1

Компьютерийн сүлжээний ангилал
МХХТ-ийн тухай ойлголт, сүлжээний ангилалын талаар мэдэх
2
1
Сүлжээний техник хангамж
Сүлжээний техник хангамж нь компьютерүүдыг хооронд нь холбон мэдээлэл солилцох
3
1
Бататгах
Компьютерийг сүлжээнд холбож сурах
4
2
Сүлжээний программ хангамж/IP буюу Интернэт протокол/
IP хаяг нь компьютерийн сүлжээнд холбоотой, IP буюу Internet Protocol-ийн тухай ойлголттой болох

Хэрэглэглэхүүн:

-11-р ангийн сурах бичиг
-ЕБС-н 12 жилийн сургуулийн 11-р ангийн хөтөлбөр, төлөвлөгөө, зөвлөмж
-ТӨМ, үзүүлэн проектор, интернэтэд холбогдсон компьютер
-Анги танхим, самбар шохой
-Үнэлгээний материал

Үнэлгээ:

Сурагчдын хийж гүйцэтгэсэн даалгаваруудын явцын үнэлгээ болон бүлэг сэдвийн шалгалтаар үнэлгээг тооцон гаргана.

No comments:

Post a Comment